Friday, September 15, 2006

Bloghood = To meros twn aggelwn?

Σχετικά με τα comments που γράψανε μερικοί

"Παραβίασες προσωπικά δεδομένα" -- Ναι , ευτυχώς που το internet επιτρέπει τέτοιου είδους παρενοχλήσεις για να εξευτελίζεται ο κάθε καραγκιόζης (ανήκεις και εσι αυτήν την κατηγορία μήπως και σε ανησύχησε το ζήτημα?ε?you dirty..... )

"ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΤΥΠΟΣ" -- Μπορείτε να σταματήσετε να μιλάτε με τέτοια ευγένεια εδώ μέσα? Που είμαστε ? Σε δικαστήριο? Φλωροι.

"Εγώ τουλάχιστον δεν έχω όρεξη -μου γυρίζεις τ' άντερα" -- Και καλά σου κάνω , την επομένη φορά θα σε κάνω να τα ξεράσεις παλιοτρωγλη.

"Και άντε να πεις ότι βρήκες στοιχεία για καμιά δολοφονία πάει και έρχεται..." -- Ποιος παει και ερχεται Επιθεωρητή Κλουζο? Fan της εκπομπής του Χαρδαβελα?Tv Freak? Πριν αυτοκτονήσεις (ναι....κανε γρήγορα) στείλε μου ΠΜ και θα σου οργανώσω εγκληματικό tribute που θα λεγεται "Ο Θάνατος μιας κοπριάς που αυτοκτόνησε πηδώντας μέσα στην χέστρα...αιτία θανάτου , κάποιος τράβηξε το καζανάκι"

"Δηλαδή αν ήσουν γιατρός θα άρχιζες να μας λες αν την έχει μικρή, αν έχει βγάλει σπυρί στον κόλο και αν έχει ακράτεια?" --- Οχι , αλλα εσι απ'οτι φαινετε ναι. Pervert.

Αυτό το blog τελικά λειτουργεί σαν ένας βόθρος που ο κάθε "άγιος" όταν μπαίνει εδώ μέσα αρχιζει και νιώθει τόσο καθαρός που νομίζει ότι πρέπει να μου υπενθυμίσει τις 10 εντολές και τις 10000 νομοθεσίες (φορώντας πάντα την μάσκα του Forum). Να του έρθουν ξαφνικά στο μυαλό τα δικαιώματα , να του γυρίσουν τα άντερα , να ανοίξει τα φτερά του και να αρχίζει να πετάει γύρω γύρω χεζωντας το blog μου, βρωμιζοντας το ακόμα περισσότερο με τις γαμημενες υποκρισίες του. Thx.


[UPDATE] Το BLOGHOOD ξαφνικα αλλαξε σε BLOODHOOD και εφαγα και ban.-lol-.

Link 1
Link 2

17 comments:

Tasis Plisis said...

Καταπληκτικο τροπο βρηκες να ανταπαντησεις!

Anonymous said...

3 λαλούν και 2 χορεύουν

divine mitsakos said...

ό,τι να' ναι!
επιβεβαιώνει τις υποψίες
δεν έχει πιο κάτω...

Gordon said...

Όπως εσύ γράφεις οτι γουστάρεις ή δεν γουστάρεις έτσι κάνουν και οι υπόλοιποι.
Μόνο που θα περίμενα απο κάποιον που έχει το θάρρος της γνώμης του να μη σβήνει τα σχόλια που "ενοχλούν" αλλά να απαντά.
Γιατί αλλιώς είναι απλά άλλος ένας κομπλεξικός κουράδας...

ReZ_NoR said...

Σωστοοοοοοοοοοοοος

The Motorcycle boy said...

Ωραία τα είπες παπάρα. Αλλά αφού είναι έτσι γιατί μας πρήζεις τ' αρχίδια μένοντας ακόμα στο bloghood; Άντε, ξεκουβάλα, άδειαζε μας τη γωνιά -δηλαδή πόσο ακόμα πιο γελοίος νομίζεις πως μπορείς να γίνεις;
sourfou -μέχρι τώρα έλεγες μαλακίες στα ποδοσφαιρικά, τώρα θα αρχίσεις να τις λες γενικώς; Τι καταλαβαίνεις;

ReZ_NoR said...

"Κι αν έγραφες για εμένα αυτά που γράφεις τέλοσπάντων, θα σ'εβρισκα ενα ωραίο πρωινό και θα σ'εσπαγα στο ξήλο!

Μπουυυυυυυαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
LMAO
LOL
ROFL

Godot said...

Κανετε ένα λάθος. Εγώ τον πασαένα δεν τον ξέρω και δεν το θέλω. Και ξηγήθηκα και σαφέστατα νομίζω.

Rez_nor... Αυτό το blog τελικά λειτουργεί σαν ένας βόθρος. Έχεις απόλυτο δίκιο.
Και το καζανάκι είμαι εγώ.
Τα σκατά της παρέας αυτής μ αρέσουν. Τα δικά σου όχι.

Μπορείς θαυμάσια να πάρεις τα μάτια σου και την ξυραφάτη αντίληψή σου και να την κάνεις.
Το Internet είναι μεγάλο για όλους.
Μην στριμώχνεσαι εδω- δεν υπάρχει λόγος.

Και σε παρακαλώ:
Κάνε κάτι με την ορθογραφία σου.
Αν έγραφες άλλα δεν θα με ενοχλούσε ακώμα κε αν αιγραφαις αιτσι.
Αλλά σε συνδυασμό με το ύφος σου.... Ήμαρτον.

The Motorcycle boy said...

Kαλώς τον Αρχηγό. Μην ασχολείσαι βρε με τα σκατά. Θα τα καθαρίσουμε εμείς.

divine mitsakos said...

@sourfou: εγω ακριβως αυτο σχολιασα, και αυτο ελεγα πως δεν καταλαβαινω, εγω δεν επέλεξα να μπαίνει ο πάσα ένας και ήθελα να δω αν όντως έτσι λειτουργεί η γειτονιά (δηλαδή μπορεί κάποιος σε αυτό το μπλογκ, που το έφτιαξαν αυτοί οι άνθρωποι, να μπει πχ και να βγάλει λογύδριο υπέρ του ρατσισμού;)
δεν το καταλαβαίνω εγώ αυτό το μπάτε σκύλοι αλέστε και σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να το στηρίξω
@godot: κι εγώ εκεί είχα μείνει, ότι δεν θες ντε και καλά τον πάσα ένα
@mb: πάντα με καλύπτεις
@rez_nor: ανται βραις καναίνα άλω μπλωγκ για να παιρνας καλειτερρα

ReZ_NoR said...

Αυτο σημενει οτι πρεπει να πλυθεις επιτελους , βρωμιαρα.

The Motorcycle boy said...

Αν εννοείς αυτό sourfou συγνώμη που δεν το κατάλαβα και συγνώμη που σου την έπεσα. Συμφωνώ μαζί σου και να γίνει άμεσα.

Godot said...

Και κρυφοκαψούρης και ανορθόγραφος;
Λυπάμαι πολύ αλλά μόλις χάσατε την δεύτερη ευκαιρία σας.
Και επειδή δεν είμαστε τίποτα νταλικιέρηδες να εκφραζόμαστε έτσι, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να σου ρίξουμε και τις ανάλογες χριστοπαναγίες...
Κατάλαβες μπουμπού;
Είπα και ελάλησα και τον πούλο μόλις πήρατε.
Με τις υγείες σας.

Godot said...

"Δυο κουβέντες σου μου πέσανε βαριές, κι αποφάσισα να ζώ χωρίς εσένα"

ReZ_NoR said...

Ποιητης......θα το κρεμασω στην τουαλετα μου αυτο.

The Motorcycle boy said...

Δε φταις ρε sourfou αλλά εσύ θα τα πληρώνεις ως ΑΕΚτζής. Τι να γίνει; Παλικενωνία.

Aurellia said...

Τελικά ορθογραφημένα γράφεις και όταν κοπιάρεις αυτά που γράφουν οι άλλοι. ! Ενας δευτερος τρόπος για να μη γινεσαι ρόμπα μπουμπούκο!
Πονηρούλη!!!! Κάνεις και κολπάκια.....αχ εισαι εσύ ενας!